
_edited.jpg)
Kereskedelmi back office munkatárs
Munkaköri feladatok:
-
a kereskedelmi tevékenység
-
adminisztratív támogatása és magas szintű rendszerezettségének biztosítása
-
nyomtatott és elektronikus dokumentumok rendszerezésének felügyelete és gondozása
-
általános bizonylatolási rend és adatminőség biztosítása
-
pénztárak napi ellenőrzése a műszak elején és végén, ill. váltáskor
-
-
időszakosan, az üzletmenthez igazítva általános kereskedelmi ügyintézői tevékenység: beérkező megrendelések feldolgozása és kezelése, személyes-, telefonos és e-mailes kapcsolattartás a vállalat ügyfeleivel
Kiemelt ügyfelekhez kapcsolódó kereskedelmi és adminisztrációs feladatok:
-
a kiemelt ügyfelek napi rendeléseinek kezelése, nyilvántartása és bonyolítása: rendelések, módosítások, elszámolások, egyedi igények, reklamációk, akciók
-
napi kapcsolattartás a kiemelt partner megfelelő társosztályaival (áruházak, beszerzés, KAM, minőségbiztosítás stb.)
-
napi kapcsolat és együttműködés az érintett társosztályokkal (raktár/logisztika/beszerzés)
Az ideális jelölt (az álláshoz tartozó elvárások):
-
Erős kereskedelmi és ügyfélközpontú szemlélet
-
Korábbi értékesítői, ügyfélszolgálati (és/vagy hasonló munkakörben szerzett) tapasztalat
-
Magabiztos felhasználói számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel, számlázás és ügyvitel)
-
Kiemelkedő kommunikáció szóban (személyesen és telefonon) és írásban
-
Csapatjátékos, barátságos nyitott személyiség
-
Önálló, eredményorientált munkavégzés jellemzi, amelyben megújulásra való igénye és gyors adaptációs képessége segít
-
Napi feladatait rugalmasan, jó helyzetfelismeréssel látja el, amelyben fejlett problémamegoldó képességére is támaszkodik
Előnyt jelent:
-
Könyvelési alapok ismerete
-
Építőipari, belsőépítészeti érdeklődés, szakmai tapasztalat vagy végzettség
-
Kereskedelmi, marketing végzettség
-
Front office, ügyfélszolgálati tapasztalat
-
Angol nyelvismeret
-
Ügyfélkapcsolati rendszerismeret
Jelentkezés
Várjuk fényképes önéletrajzodat fizetési igényed megjelölésével az alábbi e-mail címre: